Huldiging jubilarissen tijdens jaarvergadering

Op zaterdag 19 november 2022 vond de jaarvergadering 2021-2022 plaats. Ruim 20 leden waren aanwezig in onze sportkantine. Het bestuur blikte terug op het voetbalseizoen en maakte ook de plannen voor het komende seizoen bekend. Als nieuw bestuurslid trad Joyce te Poele toe, zij gaat zich met name richten op de kantinezaken. Het bestuur is blij met haar komst, waarmee ook meteen het aantal bestuursleden weer op 7 komt.

Tijdens de jaarvergadering werden ook de leden gehuldigd die 40 en 50 jaar lid zijn van onze club. Wat een geweldige mijlpalen! Dit jaar waren dat maar liefst 9 personen, vanwege Covid waren we niet in de gelegenheid hier eerder bij stil te staan. Altijd mooi om te zien dat leden al zo’n lange tijd aan de vereniging verbonden zijn. En dan niet alleen als speler maar vaak ook nog vanuit een scala aan vrijwilligerstaken in de loop der jaren. Tonnie Klein Gunnewiek, Vincent Hulshof en Hans Weenink zijn een halve eeuw lid van onze vereniging, Hans had eerder laten weten dat hij helaas niet aanwezig kon zijn. Het 40-jarig lidmaatschap werd gevierd door: Petra Stevens, Ard Donderwinkel, Walter Elschot, Marty Holkenborg, Sandra Domhof en Bennie Oosterholt. Voorzitter Han Ressing sprak alle jubilarissen toe en bedankte hen voor hun inzet voor de club. Allen ontvingen zij als aandenken een jubileumshirt met opdruk van hun naam en het aantal jaren lidmaatschap bij v.v. Erix.

Na afloop werd er nog gezellig nagepraat onder het genot van een hapje en een drankje. Het kantinebeheer had alles weer tot in de puntjes geregeld, waarvoor dank!