Scheidsrechters

Clubscheidsrechters

Scheidsrechters zijn van essentieel belang in het voetbal. “Zonder scheidsrechter kan er niet gevoetbald worden” is een veelgehoorde uitspraak. Dat is natuurlijk ook zo. Daarom zijn wij uitermate blij met het feit dat wij bij Erix de beschikking hebben over 7 clubscheidsrechters die op zaterdag en zondag hun wedstrijden fluiten.

Samenwerking

Erix maakt tevens deel uit van de KSUL (Kring Scheidsrechters Uitwisseling Lichtenvoorde). Dit samenwerkingsverband houdt in dat clubscheidsrechters van de buurtverenigingen Longa ’30, KSH, KSV, RKZVC en Erix op toerbeurt bij buurtverenigingen wedstrijden fluiten waarvoor geen KNVB scheidsrechter is aangewezen. De scheidsrechtersuitwisseling heeft als doel om de neutraliteit bij wedstrijden te waarborgen.

Erix is dringend op zoek naar extra scheidsrechters die op zaterdag bij de jeugd, of op zondag bij de senioren wedstrijden willen fluiten. Hiervoor willen wij als vereniging opleidingsmogelijkheden aanbieden door middel van het volgen van een scheidsrechterscursus.

Mocht je interesse hebben om wedstrijden te gaan fluiten ben je van harte welkom. Je kunt natuurlijk polshoogte nemen bij hiernaast genoemde scheidsrechters. Neem bij verdere interesse contact op met onderstaand contactpersoon.

Coördinator scheidsrechter Ronnie Harmelink 06 – 27 42 89 37