Vrienden van v.v. Erix

Vrienden van v.v. Erix is de langverwachte supportersclub van v.v. Erix en start vanaf seizoen 2017-2018. Met een bijdrage van € 100,- per seizoen kun je lid worden. Hiervan komt de helft ten goede aan v.v. Erix. De vrienden bepalen hiervoor ieder jaar een goed doel. De andere helft is bestemd voor het (nu al legendarische) jaarlijkse uitje met alle vrienden.

Waarom lid worden?

• Jaarlijks uitje met alle vrienden.
  • Gratis toegang tot iedere thuiswedstrijd.
  • Je steunt v.v. Erix met een bijdrage.

Voor wie?

Mogelijke vrienden zijn bijvoorbeeld leden, oud-leden, vrijwilligers, ouders van jeugdspelers, supporters en inwoners van Lievelde en omstreken. Eigenlijk iedereen die v.v. Erix een warm hart toedraagt (met een minimale leeftijd van 18 jaar). Gezelligheid staat bij de (onoverwinnelijke) vrienden hoog in het vaandel.

Contactpersonen

Vriend worden

Door onderstaand formulier in te vullen geef je te kennen lid te willen worden van Vrienden van v.v. Erix. Nadat je het formulier hebt verzonden zullen we zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om je lidmaatschap te bevestigen.

Voor- en achternaam (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)