Sponsorcommissie

Sponsoring

Voetbalvereniging Erix kan al decennialang rekenen op bijdrages vanuit sponsoring door bedrijven en personen die de vereniging een warm hart toe dragen of zich via deze weg willen en kunnen profileren. Enkele zaken waarvoor we  sponsorgelden gebruiken zijn accommodatie, materialen, ontwikkeling van de jeugd en andere onderdelen die in onze beleving nodig zijn om een vereniging op een kwalitatief en plezierig niveau te kunnen laten draaien.

Sponsormogelijkheden

Op dit moment is sponsoring binnen de vereniging mogelijk via bordsponsoring, teamsponsoring en balsponsoring. De bedoeling is dit verder uit te bouwen met verschillende lucratieve sponsormogelijkheden. Mocht u vernieuwende ideeën hebben over sponsoring binnen onze vereniging, dan staat de sponsorcommissie hier zeker open voor. Gezamenlijk kunt u bepalen of dit voor beide partijen meerwaarde kan hebben.

sponsorcommissie