Zaterdag 4 juni Erix-dag! Ben jij erbij?

Het is bijna zover! Op pinksterzaterdag 4 juni organiseren we voor onze senioren leden, vrijwilligers, shirtsponsors en supporters een Erix-dag.

BlauWeiss-Kukukbokal

Het traditionele huistoernooi herstellen we in ere die dag. Je bent van harte welkom om dan alvast een kijkje te komen nemen hoe de gemixte teams het tegen elkaar opnemen. We beginnen om 14.30 uur. Het wordt vast hilarisch!

Feest met live muziek

Om 17.30 uur is het hoog tijd om samen te proosten; zowel op het eind van het voetbalseizoen als op het feit dat we na de coronaperiode weer gezellig samen een feestje kunnen vieren. Wij zorgen natuurlijk voor het drankje en een hapje. De muzikale omlijsting is in handen van Bjorn Wouters. De toegang is voor een ieder gratis, wel is er eventueel de mogelijkheid tot het geven van een vrije gift die dag.

Graag horen we uiterlijk 19 mei of je van de partij bent

Supporters ontvangen geen persoonlijke uitnodiging, maar zijn natuurlijk van harte welkom. Wij vragen hen zich door middel van een e-mail naar secretaris@vverix.nl uiterlijk donderdag 19 mei aan te melden. Geef daarbij dan even aan of je je alleen of met je partner aanmeldt.

Wij kijken al met heel veel plezier uit naar de Erix-dag. Jij komt toch ook?

Sportieve groet,
Bestuur v.v. Erix