Wij zoeken vrijwilligers en vaste krachten voor onze sportkantine

De start van de voetbalcompetitie staat voor de deur. Wat fijn dat er na lange tijd weer beleving op ons sportpark is en dat er weer in competitieverband gevoetbald kan gaan worden! De voorbereidingen zijn op allerlei plekken al in volle gang. Denk daarbij ook aan het rondmaken van het rooster voor de kantinediensten. We prijzen ons gelukkig met de vrijwilligers waarop we nu al een beroep mogen doen. Toch staan we nog voor een uitdaging. Wij hebben nog niet alle lege plekken in het rooster kunnen invullen. Ook zoeken we vaste krachten die op de vrijdagavond en/of zondag tegen een mooie vergoeding het kantine team willen komen versterken. Iets voor jou?

Weekendjob

We zoeken tenminste twee vaste krachten van 20 jaar of ouder die op de vrijdagavond van 18.45 tot 23.00 uur en/of op de zondag tenminste drie keer in de maand een volledige werkdag kantinedienst willen draaien. De werktijden op de zondag zijn verschillend en vinden plaats tussen 8.00 en 19.00 uur. Dit stemmen we in goed overleg samen af.

Als vrijwilliger af en toe een kantinedienst draaien?

We zoeken ook vrijwilligers voor de di- woe- en donderdagavond van 18.45 tot maximaal 23.00 uur. En daarnaast voor de zaterdagochtend- en middagdiensten. Samen regelen we dan hoe vaak je inzetbaar kunt en wilt zijn. Ook Erix-leden of familie van leden nodigen wij heel graag uit om zich aan te melden. Draai gerust een keer op proef mee om een indruk te krijgen van de werkzaamheden.

Onze kantine

Die is helemaal van deze tijd! Door steeds te blijven vernieuwen proberen we het voor de bezoeker en natuurlijk ook vrijwilligers achter de bar zo aangenaam mogelijk te maken en te houden. Zo is er steeds een wisselend assortiment als het gaat om eten en drinken. Gezonde producten maken daar naast het reguliere aanbod ook zeker onderdeel van uit. Ook organiseren we door het jaar heen verschillende gezellige evenementen, zodra de coronamaatregelen dat weer toelaten natuurlijk. En heb jij als vrijwilliger goede en vernieuwende ideeën, dan staan we daar heel graag voor open.

Kom jij ons team met vrijwilligers versterken of ben je op zoek naar een weekendbaan? Meld je aan of leg contact voor meer informatie met één van de bestuursleden. Mailen mag natuurlijk ook, dat kan via secretaris@vverix.nl
.
Wij zien jouw reactie met heel veel plezier tegemoet!

Sportieve groet,
bestuur v.v. Erix