Vacature Gemotiveerde Hoofdtrainer

Voor het seizoen 2023/2024 zijn wij voor ons 1e elftal, dat uitkomt in de 4e klasse C (zondag), op zoek naar een Gemotiveerde Hoofdtrainer. Lees de vacature hieronder.

Wij vragen/zoeken:

• Een gedreven ambitieuze trainer
  • Een trainer die oog heeft voor het verenigingsbelang en past binnen de huidige clubcultuur;
  • Een trainer die de trainingen op dinsdag- en donderdagavond verzorgt en het elftal begeleidt en coacht tijdens de wedstrijden op zondag;
  • Een trainer met ervaring op 4e klasse-niveau of hoger;
  • Een trainer met de nodige aandacht voor doorstroming en inpassing van jeugdspelers;
  • Een trainer die goed communiceert met elftalbegeleiding van JO-19 en tweede elftal;
  • Een trainer die minimaal in het bezit is van het diploma Oefenmeester 3.

Dit is wat wij bieden

Een 1-jarig contract voor een passende marktconforme vergoeding met de intentie om voor meerdere jaren een contract aan te gaan.

Meer informatie over de functie?

Neem dan contact op met de Technische Commissie, Rob Tanck. Hij is bereikbaar via telefoonnummer (06) 14 85 67 26.

Belangstellenden kunnen hun sollicitatie voorzien van motivatie en CV tot en met vrijdag 30 december aanstaande sturen naar secretaris@vverix.nl, ter attentie van Ineke Holkenborg.