Stemweekend nieuwe tenue ‘’ SJO KSV / ERIX ‘’

Namens de jeugdbesturen van KSV en VV Erix vragen wij jullie aandacht voor onderstaande nieuwsbericht over de nieuwe SJO (Samenwerkende Jeugd Organisatie).

Stemweekend nieuwe tenue ‘’ SJO KSV / ERIX ‘’

Zoals in de vorige nieuwsbrief al is aangekondigd mogen alle actieve; steunende; jeugd- en seniorenleden in het weekend van 10,11 en 12 mei stemmen op de nieuwe tenues voor de nieuwe SJO (samenwerkende jeugd organisatie).

Na een zorgvuldige selectieprocedure zijn er twee opties overgebleven waarop gestemd kan worden.

Er is gekozen voor een optie met nieuwe kleuren en een optie waarin de kleuren van zowel KSV als VV Erix terugkomen.

Het tenue met de meeste stemmen zal gebruikt worden als nieuwe tenue!

In de bijlage (Poster stemweekend SJO d.d. 24-04-2024) kunnen jullie alle informatie vinden omtrent het stemweekend!

Graag roepen wij alle leden op om zijn/ haar stem uit te brengen!

Met vriendelijke groet

De jeugdafdeling van KSV Vragender en VV Erix Lievelde