Overeenkomst verzelfstandiging ondertekend!

• NOG 1x OP DE TREKKER!

Nee, geen trekker meer na vandaag. In de toekomst onderhouden we ons sportpark op een veel duurzamere en minder arbeidsintensieve manier  Denk daarbij bijvoorbeeld aan de inzet van robotmaaiers en een ondergrondse beregeningsinstallatie. Voorzitter Han Ressing: “Dit is mogelijk door de overeenkomst die we sloten met de gemeente Oost Gelre om als vereniging te verzelfstandigen. Vandaag werd dit symbolisch bevestigd door wethouder Bart Porskamp, door nog 1x op de ‘oude’ manier als gemeente de kar te trekken  Vanaf nu ligt de verantwoordelijkheid voor het onderhoud volledig bij onze club.”

Wij danken de gemeente voor de prettige samenwerking om, om voor onszelf te spreken, tot deze mijlpaal te komen. Met veel plezier kijken we terug op een harmonieus proces dat heeft geleid tot het maken van afspraken voor de toekomst. Wij zijn trots dat we als club de mogelijkheid krijgen om ons sportpark met een financiële bijdrage van de gemeente, toekomstbestendig te maken en ook te houden. En uiteraard hebben we daar nog altijd de inzet van onze vrijwilligers bij nodig, maar wel op een manier die het ook behapbaar maakt voor iedereen. Vrijwilligers zijn voor onze club onmisbaar en we willen hen graag zolang mogelijk aan ons binden, en natuurlijk onder zo prettig mogelijk omstandigheden.

Wij kijken met veel plezier uit naar de toekomst!

Foto’s: Jurgen Pillen Fotografie
Foto onder: Vlnr: Han Ressing, Wouter ten Have, Wethouder Porskamp (gemeente Oost Gelre), Rob Tanck, Ineke Holkenborg en Michiel Krabbenborg (gemeente Oost Gelre)