Aloys Klein Gebbinck overleden

Ons bereikte het onverwachte en heel verdrietige bericht dat Aloys Klein Gebbinck is overleden. Aloys heeft zich ontzettend lang voor onze club ingezet. In de beginjaren was hij actief als speler, zo was hij onder meer de linksbuiten van Erix1. Daarnaast heeft Aloys als bestuurslid veel voor de vereniging betekend. Hij was met name verantwoordelijk voor de technische zaken. Niet gek dat hij zich op latere leeftijd dan ook meldde voor de vrijdagmiddagploeg en allerlei klussen wekelijks opgepakt heeft. Samen met de andere vrijwilligers zorgde hij ervoor dat het sportpark er altijd op en top bij lag. Ondanks dat Aloys ‘aanvoerder’ was van de vrijdagmiddagploeg, stond hij niet erg op de voorgrond. Op een kalme manier leidde hij alles in goede banen en was hij altijd in voor een gezellig praatje. Erix kon altijd op hem rekenen, op Aloys bouwen. Daarvoor zijn we hem heel erg dankbaar.

Onze gedachten zijn bij zijn echtgenote Lucy, kinderen, kleinkinderen en verdere familie. Wij wensen hen heel veel sterkte en kracht bij dit verlies.