Wij zoeken een kantinebeheerder

Wij hebben een vacature! En wel die van kantinebeheerder. Eén van de huidige beheerders heeft laten weten aan het eind van het voetbalseizoen te willen stoppen. Dat vinden we erg jammer, maar we respecteren natuurlijk deze keuze. Daarom gaan we op zoek naar een opvolger.

Als kantinebeheerder ben je onder meer verantwoordelijk voor de inkoop van de kantinevoorraad via de webshop, het inplannen en inwerken van kantinevrijwilligers, de geldelijke stromen en waar nodig het meedraaien van een kantinedienst. De werkzaamheden doe je samen met je collega- beheerder en bedragen gemiddeld zo’n vier uur per week. Dit is afhankelijk van evenementen die af en toe plaatsvinden in de kantine. Je krijgt veel vrijheid voor wat betreft de invulling van deze taak, waarbij ondernemerschap heel goed van pas komt.. Als kantinebeheerder ontvang je een maandelijkse vergoeding.

Wij vinden het belangrijk dat onze voetbalvereniging helemaal van deze tijd is. Dat iedereen zich er thuis voelt en dat Erix zowel als club, als sportaccommodatie, maar ook als kantine voldoet aan ieders verwachtingen.

Interesse?

Is deze job je op het lijf geschreven of wil je aanvullende informatie, neem dan contact op met één van de leden van het bestuur. Je kunt ook een e-mail  sturen naar secretaris@vverix.nl. Wij zien jouw reactie met veel plezier tegemoet.