Inning contributie in twee keer: eind oktober ’23 en eind februari ‘24

Net zoals afgelopen seizoen vindt de inning van de jaarlijkse contributie weer in twee termijnen plaats. Deze maand wordt eerst 50% procent van het contributiebedrag per spelend lid geïnd. Dat doen we via een automatische incasso. Eind februari 2024 innen we het resterende bedrag.

Voetbal jij niet meer, maar heb je je nog niet officieel afgemeld?
Laat het ons dan graag uiterlijk vrijdag 20 oktober 2023 weten! Dat kan door een e-mail naar secretaris@vverix.nl. Dan zorgen wij ervoor dat we dit verwerken in onze administratie en zetten we alsnog de automatische incasso stop. Mocht jij niet op genoemde datum gereageerd hebben, dan innen we voor het seizoen ‘23-‘24 de contributie. Normaal gesproken hanteren we namelijk een uiterlijke afmelddatum van 31 maart in het voorafgaande seizoen. Onze club blijven sponsoren mag natuurlijk ook altijd 😉

Train of voetbal jij al wel mee, maar heb je je nog niet aangemeld?
Dan vragen wij je om dat alsnog zo spoedig mogelijk te doen. Graag ontvangen we dan een e-mail via secretaris@vverix.nl. Jij ontvangt dan vervolgens het aanmeldformulier voor het lidmaatschap met het verzoek deze zo spoedig mogelijk ingevuld te retourneren. Dank alvast voor je medewerking.

De contributies voor het voetbalseizoen 2023-2024 zijn als volgt:

Senioren heren selectie € 180,00
Senioren heren recreatie € 170,00
Senioren dames € 170,00
Heren in training € 100,00
7 tegen 7 Dames/Heren € 127,50

Jeugd
Spelers JO19 € 115,00
Spelers JO17 € 100,00
Spelers JO15 € 97,50
Spelers JO13 € 92,50
Spelers JO12 & JO11 € 87,00
Spelers JO10, JO9 & JO8 € 82,00
Spelers JO7 € 25,00

Meedoenregeling voor kinderen
Heb je een of meerdere kinderen en een laag inkomen? Dan valt het niet mee om je kind(eren) overal aan mee te laten doen. Sommige basisvoorzieningen en activiteiten moeten voor iedereen, dus ook voor kinderen, beschikbaar zijn. Met de meedoenregeling voor kinderen krijg je per kind tot 18 jaar een vergoeding voor bijvoorbeeld sportactiviteiten. Graag verwijzen wij je voor meer informatie naar de website Meedoenregeling voor kinderen | Fijnder Heb je vragen dan kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met één van de bestuursleden.

Wij hopen je met bovenstaande goed en op tijd te hebben geïnformeerd en wensen je een heel succesvol en sportief voetbalseizoen!