Clemens Leemreize genomineerd voor scheidsrechtersverkiezing

Clemens is in de race voor de verkiezing ‘Amateur verenigingsscheidsrechter van het jaar’. Hoe tof is dat! Met deze verkiezing vragen de KNVB en ARAG aandacht voor het vak arbitrage en geven zij de scheidsrechters het platform dat ze verdienen. Natuurlijk zijn we erg trots op de nominatie van Clemens. Al jarenlang leidt hij op een perfecte manier de voetbalwedstrijden bij Erix en bij omliggende verenigingen. Ook zet hij zich in als coach voor beginnende scheidrechters, dat is toch goud?

Breng jij ook uiterlijk 12 november je stem uit op Clemens?

Dat zouden we erg waarderen! Want hoe meer stemmen hoe groter de kans dat Clemens op 6 januari 2024 op de ‘Dag van de FairPlay’ op de KNVB Campus in de prijzen valt. Stemmen kan tot en met 12 november via de website Scheidsrechter van het jaar. Je mag maximaal 1 keer per categorie een stem uitbrengen.

Wij wensen Clemens veel succes in aanloop naar de uitreiking van de Awards!