Hans Weenink, een veelzijdige vrijwilliger voor onze club!

In de rubriek ‘Vrijwilliger van de maand’ in de ELNA van 22 september, vindt de lezer een interview van Theo Huijskes met Hans Weenink. Al vanaf zijn zevende levensjaar is Hans lid van v.v. Erix en nog altijd zet hij zich op allerlei fronten geheel belangeloos in voor onze club. Top Hans, wat geweldig dat we al jarenlang op jou als vrijwilliger kunnen en mogen rekenen! We doen nooit tevergeefs een beroep op jou. Dat is niet vanzelfsprekend. Zonder de hulp van vrijwilligers is onze club echter niet levensvatbaar. Je bent met recht een voorbeeld van hoe je met elkaar het verenigingsleven en de leefbaarheid in een kleine kern als Lievelde in stand houdt. Dank je wel! Lees het hele interview door op de foto hieronder te klikken.

Hans Weenink (Foto: Theo Huijskes)