Blessurepreventie en fysio

Fysiotherapie Oost Gelre

Erix heeft al enkele jaren een goede samenwerking met Fysiotherapie Oost Gelre in de persoon van Fysiotherapeut Koert Maas. Fysiotherapie Oost Gelre is een dynamische en ondernemende praktijk, die staat voor kwaliteit en vakmanschap. Ons motto is: ‘Samenwerken aan een Gezond en Vitaal Oost Gelre’. In 2011 ben ik vanuit Zeeland naar de Achterhoek gekomen om dit initiatief te mogen ondersteunen. Gezondheid is het allerbelangrijkste wat wij hebben en wij willen ons allemaal fit voelen en gezond zijn. In 2012 ben ik met Erix in contact gekomen om de voetbalclub te ondersteunen in het fit en gezond houden van hun leden. Voor de sporters betekent dit kunnen voetballen zonder klachten en eventuele blessures snel de baas te zijn. Voor trainers en begeleiders betekent dit het verantwoord in kunnen zetten van hun spelers.

Spreekuur

Iedere donderdag ben ik vanaf 19.00 uur aanwezig voor vragen en voor de behandeling van eventuele blessures, beoordelen van klachten en het geven van gericht advies om zo goed en zo verantwoord mogelijk te kunnen blijven voetballen. Uiteraard niet alleen voor de voetballers die op donderdag aanwezig zijn, maar voor alle leden van Erix. Naast dit ‘spreekuur’ kan een ieder ten allen tijde bij mij (en ons team van Fysiotherapie Oost Gelre) terecht voor vragen en/of bijzonderheden.

Koert Maas 06 – 18 32 84 25
Fysiotherapie Oost Gelre 0544 – 37 55 55