Jaarvergadering op 25 juni 2021

Op vrijdag 25 juni aanstaande vindt de jaarvergadering  2019-2020 & 2020-2021 plaats. De vergadering begint om 20.00 uur en sluit uiterlijk om 22.00 uur.  Dit is vanwege de coronacrisis een  gecombineerde vergadering van twee seizoenen. De agenda en ook de vorm van de vergadering is dit jaar meer beknopt en anders ten opzichte van voorgaande jaren. Dit omdat er nog altijd coronamaatregelen gelden en wij ons als bestuur en vereniging daaraan willen en dienen te houden. Leden, spelers, trainers en steunende leden ontvingen een uitnodiging met agenda via de e-mail. Mocht je geen bericht hebben ontvangen laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten en stuur een e-mail naar secretaris@vverix.nl. Dan sturen wij de agenda alsnog zo spoedig mogelijk na.

De vergadering houden we in sporthal Delakker en er is plek voor maximaal 50 personen. De eerste 50 personen die zich via e-mail aanmelden ontvangen een bevestiging voor deelname. Omdat een registratieplicht nog steeds geldt werken wij met het vooraf aanmelden.

Sportieve groet,
Bestuur v.v. Erix