Ellis en Loes nieuwe leden sponsorcommissie

In 2016 riepen we een sponsorcommissie in het leven. Hierdoor ontstond er meer ruimte voor de doorontwikkeling van het sponsorbeleid. Inmiddels zijn we vijf jaar verder en is er al heel wat werk verzet. De commissie is ondertussen enkele malen veranderd qua samenstelling. We praten je graag
bij.

Van twee naar vier leden

Evelien klein Avink en Rowan Weenink startten in 2016 als duo in de sponsorcommissie. Zij hebben allerlei sponsorzaken opgepakt en uitgebreid. Enige tijd later kwam Maurice Arink de commissie versterken. Een actieve vrijwilliger bij Erix die zich op allerlei fronten inzet voor de club. Vorig jaar liet Evelien weten te willen stoppen. Heel erg jammer, maar natuurlijk respecteren wij haar besluit. Met veel enthousiasme en waardevolle inbreng bracht zij samen met de heren de sponsoring naar een hoger plan. Wij bedanken Evelien heel graag voor haar inzet voor onze club. Haar opvolger werd Ellis ten Have en kort daarna stelde ook Loes klein Tank zich beschikbaar, waardoor we nu een bezetting van vier personen hebben. We zijn ontzettend blij dat zij beiden zich willen gaan inzetten voor onze vereniging!

Verbinding en kansen

Het bestuur heette Ellis en Loes van harte welkom en ging met hen in gesprek voor een kennismaking als nieuw lid van de sponsorcommissie. Ellis: “Ik heb erg veel zin in deze nieuwe uitdaging. Alhoewel ik nog niet eerder deel uitmaakte van een sponsorcommissie, heb ik zeker ideeën hoe de sponsoring bij Erix verder vorm te geven. Sponsoren zijn voor een voetbalclub onmisbaar. Daarom is het belangrijk om de relatie goed te onderhouden en te bekijken waar voor hen de kansen liggen qua profilering. Maar natuurlijk ook waar voor ons kansen liggen. Uiteindelijk gaan we voor een win-win.” Loes vertelt: “Mijn vriend en ik zijn kort geleden weer in de Achterhoek komen wonen. Door mij in te zetten voor de sponsorcommissie houd ik op een hele leuke manier binding met Erix en Lievelde, ik kijk daar erg naar uit. De komende tijd maak ik graag kennis met de werkwijze van de sponsorcommissie en ik hoop dat ik met mijn ideeën het sponsorbeleid verder vorm kan geven. En misschien hoor of lees je binnenkort wel over onze activiteiten. Want is het toch leuk om dit naast sponsoren te delen met leden, vrijwilligers, supporters en andere belangstellenden? Dat draagt bij aan een stukje verbinding bij Erix.” Nu de sponsorcommissie uitgebreid is kan er gezamenlijk aan een sponsorplan gewerkt worden, wat het sponsorbeleid bij onze club een stapje verder brengt.

Contact sponsorcommissie

Bedrijven of personen die onze vereniging een warm toedragen zijn van harte welkom met hun ideeën en suggesties. De leden van de sponsorcommissie gaan graag in gesprek! De sponsorcommissie is bereikbaar via e-mailadres sponsoring@vverix.nl.

Het bestuurt wenst de sponsorcommissie heel veel succes en plezier bij v.v. Erix en kijkt uit naar een prettige samenwerking!