Onderhoudscommissie

Dat een sportpark veel regulier onderhoud nodig heeft zal een ieder wel duidelijk zijn. Wat niet iedereen weet is dat dit voor een groot deel uitgevoerd wordt door de ‘vrijdagmiddagploeg’. Deze vrijwilligers voeren de meest uiteenlopende klusjes uit zodat het complex er in het weekeinde weer prima uitziet. Mocht er interesse zijn om op de vrijdagmiddag de handen uit de mouwen te steken, dan verwijzen wij u naar onderstaand contactpersoon.

Coördinator onderhoud Han Ressing 06 – 42 00 67 64

Sinds de zomerstop van 2017 is er naast de vrijdagmiddagploeg een projectcommissie in het leven geroepen voor de projectmatige klussen. In de eerste maanden van oprichting heeft dit al geresulteerd in een kwaliteitsslag van diverse zaken op het sportpark. De projectcommissie bestaat uit Frank Adema, Robbert Konings en Luuk Weenink.

Mocht je wat voelen om de projectcommissie eens een paar uur de helpende hand toe te steken. Meld je dan bij bovenstaande contactpersoon, of bij genoemde commissieleden.