Soorten lidmaatschap

Voetbalvereniging Erix is een kleine voetbalvereniging met 250 Leden waarvan ruim 200 spelende leden. De jeugd kan zich vanaf een leeftijd van 6 jaar aanmelden om op de zaterdag in competitieverband te spelen. Daarnaast is het ook mogelijk om eerst alleen in een training tegen een balletje te trappen. De seniorenteams zijn verdeeld in prestatieteams en recreatieve teams die hun wedstrijden op de zondag spelen. Daarnaast is er bij Erix de mogelijkheid om lichaam en geest fris te houden door alleen een trainingsavond te bezoeken. Dit geldt zowel bij de heren (donderdagavond) als de dames (woensdagavond).

In onderstaand overzicht hebben we de diverse mogelijkheden aangegeven van lidmaatschap bij voetbalvereniging Erix. Mocht er interesse zijn om sportief of op een andere manier, als vrijwilliger, actief te willen zijn binnen onze vereniging, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Het is natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact te zoeken. Onder het kopje bestuur staan de contactpersonen binnen de verschillende geledingen van de vereniging met de daarbij behorende telefoonnummers vermeld.

Contributie

Van de jaarlijkse contributie wordt een deel afgedragen aan de KNVB. De contributie voor de jeugd wordt bepaald op basis van leeftijd en niet op basis van het elftal waar in gevoetbald wordt.

Voetbalvereniging Erix maakt sinds vele jaren gebruik van automatische incasso van de verschuldigde contributie. De contributie wordt in september / oktober geïnd voor het aankomende seizoen. Een nieuw lid krijgt een machtigingsformulier toegestuurd. Afmeldingen dienen schriftelijk of per e-mail voor 31 maart te gebeuren bij Bram Gotink (jeugdsecretaris) of Ineke Holkenborg (secretaris)  dit in verband met het maken van de teamindeling voor het volgende seizoen. Mondelinge afmeldingen worden niet geaccepteerd. Bij te late afmelding wordt de contributie voor een half jaar ingehouden. De klasseindeling van teams dient voor 1 juni bij de KNVB binnen te zijn.

Secretaris Ineke Holkenborg 06 – 11 13 59 66
Jeugdsecretaris Bram Gotink 06 – 57 06 54 33